iNi SaYe Laaa !

iNi SaYe Laaa !

Friday, 22 July 2011

NAK B.A.L.I.K.. ~~

Say : peehh.. CATAT REKOD DUNIA lah da nak dekat SEBULAN tak balek rumah.. RINDU gile babeng k0t kat mereka - mereka..~ naseb baek minggu depan dapat balek.. walaup0n PENANG tak cuti tuk awal puasa,, aku balek jugak..~ HAHA.. EXCITED.. da la nak puasa..~~ WAITING - waiting FAIZAH..~~ *__*

Thursday, 14 July 2011

~HOMESICK~

Say : baru je bape minggu kat sini dah RINDU GILE kat rumah.. RINDU kat MAK..anak-anak tikus aku.. alahai..lambatnyer hujung bulan ni.. RINDU sangat - sangat.. kalau b0ley xmaulah duk SINI.. s0rry t0 say kat 0rang - 0rang PENANG,, cheq nak habaq ni..PENANG TAK BEST !!! barang dapur MAHAL,, makanan MAHAL.. da la TAK SEDAP.. menjual TAK IKHLAS langsung.. aku rase aku masak lagi sedap k0t.. eh ? HAHA..~  memang la tempatnyer T0WN tapi banyak barang lagi TAK UPDATE kat SINI.. macam - macam lah.. duk sini TENCEN sal RM je.. kan bagus dapat duk MELAKA balek.. MACAM - MACAM ADA ! HAHA..~~