iNi SaYe Laaa !

iNi SaYe Laaa !

Wednesday, 29 June 2011

BERAT HATI..~~

Say : ad0yai.. semacam je rasenyer nak tinggalkan rumah ni.. 3 HARI je lagi k0t.. sedey pulak bile da jauh ni.. sebelum ni study kat MELAKA je.. xdela jauh sangat dengan rumah aku.. tiap - tiap minggu p0n b0ley balik jumpe FAMILY dan semestinyer DIA la kan.. aiseh berat - berat.. lepas ni sumenyer susa.. mesti lepas ni RINDU gile kat anak - anak TIKUS aku yang c0mey tu.. makanan yang sedap - sedap kat rumah dan paling penting RINDU kat BEBELAN MAK aku la.. HAHA..~~ xpela PENANG je kot.. bukan 0versea.. dan yang paling penting TAK LAMA.. SETAHUN je.. SABAR ye FAIZAH.. ^_^ !

Tuesday, 28 June 2011

P.E.N.A.N.G ~~

ALHAMDULILLAH.. akhirnyer dapat jugak aku sambung study.. POLITEKNIK SEBERANG PERAI, PULAU PINANG.. ish walaup0n jauh sangat dengan family ngan sayangs aku tapi aku tetap kene teruskan jugak.. mase depan tu penting.. aku p0n TAK kan lupekan MAK.AYAH.ANAK - anak aku & sayangs aku MUHAMMAD HAFIZI BIN JAAFAR.. semestinyer aku selalu RINDUkan MEREKA.. I LOVE U SO MUCH !!!