iNi SaYe Laaa !

iNi SaYe Laaa !

Wednesday, 29 June 2011

BERAT HATI..~~

Say : ad0yai.. semacam je rasenyer nak tinggalkan rumah ni.. 3 HARI je lagi k0t.. sedey pulak bile da jauh ni.. sebelum ni study kat MELAKA je.. xdela jauh sangat dengan rumah aku.. tiap - tiap minggu p0n b0ley balik jumpe FAMILY dan semestinyer DIA la kan.. aiseh berat - berat.. lepas ni sumenyer susa.. mesti lepas ni RINDU gile kat anak - anak TIKUS aku yang c0mey tu.. makanan yang sedap - sedap kat rumah dan paling penting RINDU kat BEBELAN MAK aku la.. HAHA..~~ xpela PENANG je kot.. bukan 0versea.. dan yang paling penting TAK LAMA.. SETAHUN je.. SABAR ye FAIZAH.. ^_^ !

No comments:

Post a Comment